Novi AMBASADORI DOBRE USLUGE
Na 2. REGIONALNOJ Hotel Housekeeping KONVENCIJI proglašeni su i novi AMBASADORI DOBRE USLUGE za 2024. godinu u četiri kategorije. Svoje zaposlene kandidovala su četiri hotela: Ramonda – Rtanj, Hyatt Regency Beograd, Fruške terme Resort & Residences – Vrdnik i Moskva – Beograd.
Stručni žiri, u sastavu: Radomir Samčević – predsednik, dr Ljiljana Kosar, Adriana Dokmanović, Jelena Šuleić i Ljiljana Rebronja – članovi, odlučio je da svaki hotel dobije po jednu nagradu. Kao najbolji u Srbiji proglašeni su:
- Hotel sa najuspešnijim housekeeping timom:
Hotel Hyatt Regency Beograd - Najuspešniji housekeeping menadžer:
IVANA MALEK, Housekeeping manager, Hotel Ramonda, Rtanj - Najbolji HSK supervisor:
NATAŠA JOVANOVIĆ, zamenica HSK menadžera,
Etno kompleks Vrdnička Kula, Vrdnik - Najbolja sobarica:
Savka Gavrić, Hotel Moskva, Beograd
OBRAZLOŽENJA
Housekeeping tim hotela Hyatt Regency Beograd je porodica od 45 članova, od kojih su četiri supervizora, jedan koordinator, dve krojačice, jedna cvecarka, dva sobara i trideset pet sobarica.
Kompaktan tim u kojem vazi “svi za jednog, jedan za sve”…prošao kroz sito i rešeto u proteklih 33 i po godine koliko hotel postoji, sa preciznim normama i standardima koje se sasvim uspešno ispunjavaju. Ovaj tim je ponos hotela u pravom smislu te reči, apsolutno spreman da odgovori na svaki mogući izazov, što i jeste draž posla kojim se bavi.
Ivana Malek je pravnica koja se zaljubila u hotelsko domaćinstvo i koja je svoju karijeru gradila u inostrastvu. Nije previše menjala objekte u kojima radi, ali je preko velikih kruzera, vrhunskih hotela u Crnoj Gori i Zlatiboru, više od godinu dana u hotelu Ramonda.
Za to vreme, doprinela je kvalitetnom proširenju kapaciteta hotela, proširenju tima, a da je pri tome kvalitet usluge ostao na vrhunskom nivou. Hotel Ramonda i dalje ima najviše ocene na booking.com, Trip Adviser-u i Google-u, a jedan od glavnih činilaca je ocena za nivo higijene hotelskog domaćinstva sa ovakvim ili sličnim performansama, ali se Ivana izdvojila najviše osmesima svojih zaposlenih koji u nju imaju neigraničeno poverenje. Ipak, trteba istaći da je Ivana svojim radom mnogo više doprinela motivacijom, mentorstvom i brigom o svojim zaposlenima. Ona je pravi primer lidera hotelskog domaćinstva.
Nataša Ivanović
Velike zasluge za visoke ocene na online platformama i uspeh kompanije, leže u činjenici da je tim domaćinstva u Etno Kompleksu zadužen za higijenu i održavanje svih sadržaja. Tim domaćinstva je mali, ali izuzetno stabilan i kompaktan gde svi rade sve poslove i zajednički su uvežbani i do najmanjeg i najsitnijeg detalja.
Na čelu ovako jakog i vrednog tima od ukupno 8 zaposlenih, celom operacijom i organizacijom upravlja koleginica Nataša Ivanović. Organizacija održavanja i higijene u kompleksu koji nudi razne sadržaje od smeštaja, preko restorana i svečane sale je izuzetno zahtevno. Pod Natašinom dirigentskom palicom organizacija rada sektora domaćinstva je besprekorna i neverovatno usaglašena sa svim rokovima i preciznim satnicama, kada, kako i ko šta radi.
Nataša je svoju karijeru u rizortu započela 2014. godine u Etno kompleksu. U svojoj desetogodišnjoj karijeri u Rizortu, pored toga što je sve vreme bila zadužena za svoj objekat, koji funkcioniše i radi besprekorno, nesebično je učestvovala u radu ostalih objekata, a njena podrška, i ekspertize su bile izuzetno dragocene u otvaranju i postavljanju na noge svih ostalih objekata koji su se otvarali u rizortu od 2019. godine.
Savka Gavrić
Kada Hotel uspešno i stabilno posluje, a kada je zaposleni kvalitetan kadar koji je posvećen poslu, i lojalan firmi u kojoj radi, u slučaju glavne sobarice Savke Gavrić, istina je i jedno i drugo.
Ova energična, vredna i pedantna žena već 21 godinu na svoj osobeni način doprinosi uspešnosti houskeeping tima hotela Moskva.
Svojim ličnim primerom Savka edukuje i usmerava svoje mlađe kolege, i time osigurava kvalitet usluge, očuvanje tradicije i zadovoljstvo gostiju hotela.