Dana
Sati
Minuta
Sekudni

Do 3. HSK Konvencije u hotelu Metropol Palace

Ambasadori dobre usluge

Novi AMBASADORI DOBRE USLUGE

Na 2. REGIONALNOJ Hotel Housekeeping KONVENCIJI proglašeni su i novi AMBASADORI DOBRE USLUGE za 2024. godinu u četiri kategorije. Svoje zaposlene kandidovala su četiri hotela: Ramonda – Rtanj, Hyatt Regency Beograd, Fruške terme Resort & Residences – Vrdnik i Moskva – Beograd.
Stručni žiri, u sastavu: Radomir Samčević – predsednik, dr Ljiljana Kosar, Adriana Dokmanović, Jelena Šuleić i Ljiljana Rebronja – članovi, odlučio je da svaki hotel dobije po jednu nagradu. Kao najbolji u Srbiji proglašeni su:

  • Hotel sa najuspešnijim housekeeping timom:
    Hotel Hyatt Regency Beograd 
  • Najuspešniji housekeeping menadžer:
    IVANA MALEK, Housekeeping manager, Hotel Ramonda, Rtanj
  • Najbolji HSK supervisor:
    NATAŠA JOVANOVIĆ, zamenica HSK menadžera,
    Etno kompleks Vrdnička Kula, Vrdnik
  • Najbolja sobarica:
    Savka Gavrić, Hotel Moskva, Beograd

OBRAZLOŽENJA

HYATT

Housekeeping tim hotela Hyatt Regency Beograd je porodica od 45 članova, od kojih su četiri supervizora, jedan koordinator, dve krojačice, jedna cvecarka, dva sobara i trideset pet sobarica.

Kompaktan tim u kojem vazi “svi za jednog, jedan za sve”…prošao kroz sito i rešeto u proteklih 33 i po godine koliko hotel postoji, sa preciznim normama i standardima koje se sasvim uspešno ispunjavaju. Ovaj tim je ponos hotela u pravom smislu te reči, apsolutno spreman da odgovori na svaki mogući izazov, što i jeste draž posla kojim se bavi.

Ivana Malek je pravnica koja se zaljubila u hotelsko domaćinstvo i koja je svoju karijeru gradila u inostrastvu. Nije previše menjala objekte u kojima radi, ali je preko velikih kruzera, vrhunskih hotela u Crnoj Gori i Zlatiboru, više od godinu dana u hotelu Ramonda.

Za to vreme, doprinela je kvalitetnom proširenju kapaciteta hotela, proširenju tima, a da je pri tome kvalitet usluge ostao na vrhunskom nivou. Hotel Ramonda i dalje ima najviše ocene na booking.com, Trip Adviser-u i Google-u, a jedan od glavnih činilaca je ocena za nivo higijene hotelskog domaćinstva sa ovakvim ili sličnim performansama, ali se Ivana izdvojila najviše osmesima svojih zaposlenih koji u nju imaju neigraničeno poverenje. Ipak, trteba istaći da je Ivana svojim radom mnogo više doprinela motivacijom, mentorstvom i brigom o svojim zaposlenima. Ona je pravi primer lidera hotelskog domaćinstva.

Nataša Ivanović
Velike zasluge za visoke ocene na online platformama i uspeh kompanije, leže u činjenici da je tim domaćinstva u Etno Kompleksu zadužen za higijenu i održavanje svih sadržaja. Tim domaćinstva je mali, ali izuzetno stabilan i kompaktan gde svi rade sve poslove i zajednički su uvežbani i do najmanjeg i najsitnijeg detalja.

Na čelu ovako jakog i vrednog tima od ukupno 8 zaposlenih, celom operacijom i organizacijom upravlja koleginica Nataša Ivanović. Organizacija održavanja i higijene u kompleksu koji nudi razne sadržaje od smeštaja, preko restorana i svečane sale je izuzetno zahtevno. Pod Natašinom dirigentskom palicom organizacija rada sektora domaćinstva je besprekorna i neverovatno usaglašena sa svim rokovima i preciznim satnicama, kada, kako i ko šta radi.

Nataša je svoju karijeru u rizortu započela 2014. godine u Etno kompleksu. U svojoj desetogodišnjoj karijeri u Rizortu, pored toga što je sve vreme bila zadužena za svoj objekat, koji funkcioniše i radi besprekorno, nesebično je učestvovala u radu ostalih objekata, a njena podrška, i ekspertize su bile izuzetno dragocene u otvaranju i postavljanju na noge svih ostalih objekata koji su se otvarali u rizortu od 2019. godine.

Kada Hotel uspešno i stabilno posluje, a kada je zaposleni kvalitetan kadar koji je posvećen poslu, i lojalan firmi u kojoj radi, u slučaju glavne sobarice Savke Gavrić, istina je i jedno i drugo.

Ova energična, vredna i pedantna žena već 21 godinu na svoj osobeni način doprinosi uspešnosti houskeeping tima hotela Moskva.

Svojim ličnim primerom Savka edukuje i usmerava svoje mlađe kolege, i time osigurava kvalitet usluge, očuvanje tradicije i zadovoljstvo gostiju hotela.